Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1783
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМінцер, О. П.-
dc.contributor.authorКвілінська, А. І.-
dc.contributor.authorНікітюк, Д. В.-
dc.contributor.authorКефелі-Яновська, О. І.-
dc.contributor.authorШевцова, О. М.-
dc.date.accessioned2020-08-20T06:17:11Z-
dc.date.available2020-08-20T06:17:11Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1783-
dc.description.abstractОбґрунтовано необхідність здійснення процесного зворотного зв’язку зі слухачами циклів підвищення кваліфікації лікарів і провізорів з метою аналізу компетентності, затребуваності та перспективності проведеного навчання. Дані підходи дають можливість кількісно оцінити рівень передавання та засвоєння знань слухачами для подальшого планування програм навчання. Показано, що післядипломне навчання має проводитися більш індивідуалізовано, відповідно до кластеризації рівня базисних знань суб’єктів навчання. Стверджується, що моніторинг застосування знань при самостійній роботі слухачів слід здійснювати відповідно до рівня отриманих знань. Рекомендовано включати досвід використання модулів знань, що отримують слухачі під час удосконалення в системі післядипломної освіти, в зворотні анкети. Стверджується також, що в анкетах мають бути запитання, щодо успішності засвоєння «м’яких» і «жорстких» навиків.uk_UK
dc.subjectзворотний зв’язокuk_UK
dc.subjectпіслядипломна медична освітаuk_UK
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UK
dc.subjectспіраль знаньuk_UK
dc.subjectрівні тестуванняuk_UK
dc.subjectпроцесний підхідuk_UK
dc.titleМетодичні аспекти зворотного зв’язку в забезпеченні якості навчання в післядипломній медичній освітіuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра медичної інформатики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.