Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1783
Назва: Методичні аспекти зворотного зв’язку в забезпеченні якості навчання в післядипломній медичній освіті
Автори: Мінцер, О. П.
Квілінська, А. І.
Нікітюк, Д. В.
Кефелі-Яновська, О. І.
Шевцова, О. М.
Ключові слова: зворотний зв’язок
післядипломна медична освіта
дистанційне навчання
спіраль знань
рівні тестування
процесний підхід
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано необхідність здійснення процесного зворотного зв’язку зі слухачами циклів підвищення кваліфікації лікарів і провізорів з метою аналізу компетентності, затребуваності та перспективності проведеного навчання. Дані підходи дають можливість кількісно оцінити рівень передавання та засвоєння знань слухачами для подальшого планування програм навчання. Показано, що післядипломне навчання має проводитися більш індивідуалізовано, відповідно до кластеризації рівня базисних знань суб’єктів навчання. Стверджується, що моніторинг застосування знань при самостійній роботі слухачів слід здійснювати відповідно до рівня отриманих знань. Рекомендовано включати досвід використання модулів знань, що отримують слухачі під час удосконалення в системі післядипломної освіти, в зворотні анкети. Стверджується також, що в анкетах мають бути запитання, щодо успішності засвоєння «м’яких» і «жорстких» навиків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1783
Розташовується у зібраннях:Кафедра медичної інформатики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.