Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1711
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВороненко, Ю. В.-
dc.contributor.authorМінцер, О. П.-
dc.contributor.authorІванов, Д. Д.-
dc.date.accessioned2020-08-10T07:56:58Z-
dc.date.available2020-08-10T07:56:58Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1711-
dc.description.abstractІснуюча система оцінки знань лікаря в післядипломній освіті та його безперервному професійному розвитку недосконала, вона не враховує його особистий рівень знань та фізіологічний стан. Це призводить до недооцінки практичного досвіду та ускладнює проходження іспиту. Нами запропонована нова індивідуалізована система формування питань та множинного альтернативного вибору відповіді з ваговою характеристикою відкритого типу. Очікується, що її впровадження як пілотного проекту дозволить гармонізувати іспит і підвищити об’єктивність оцінки знань лікаря.uk_UK
dc.subjectпіслядипломна освіта в медициніuk_UK
dc.subjectіндивідуальна оцінка знаньuk_UK
dc.subjectадаптивне питанняuk_UK
dc.subjectмножинна за вибором відповідьuk_UK
dc.subjectоб’єктивність оцінки знаньuk_UK
dc.titleКомп’ютерний іспит та клінічне мислення: сучасний підхід до оцінки знань лікаряuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра медичної інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kompyutern-y-ekzamen-i-klinicheskoe-m-shlenie-sovremenn-y-podhod-k-otsenke-znaniy-vracha.pdf248.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.