Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1702
Назва: Технології формування індивідуальної траєкторії навчання в дистанційній освіті лікарів і провізорів
Автори: Кошова, С. П.
Габович, А. Г.
Мінцер, О. П.
Ключові слова: індивідуальна траєкторія навчання
портфоліо лікаря
технологічна карта навчання
особистісно-орієнтована освіта
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання формування індивідуальної освітньої траєкторії в системі післядипломного навчання лікарів і провізорів. Підкреслюється, що, не зважаючи на подальші процеси відкриття університетської освіти, створення платформ дистанційного передавання знань, формування індивідуального освітнього плану не здійснюється. Відсутнє й математичне оцінювання оптимізації навчання. Важливим стає визначення основних принципів формування індивідуальної освітньої траєкторії. Зроблено висновки про те, що побудову індивідуальної освітньої траєкторії лікарів і провізорів слід завершити на етапі бакалаврату. Підкреслено також, що портфоліо як основний документ лікаря повинен містити технологічну карту проходження освіти з обов’язковим включенням у процес навчання навиків, пов’язаних із пацієнтоцентрованим підходом, принципам комунікації і підвищеним умістом поведінкових і соціальних наук.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1702
Розташовується у зібраннях:Кафедра медичної інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11025-Article Text-40794-1-10-20200609.pdf335.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.