Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1702
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКошова, С. П.-
dc.contributor.authorГабович, А. Г.-
dc.contributor.authorМінцер, О. П.-
dc.date.accessioned2020-08-10T06:59:17Z-
dc.date.available2020-08-10T06:59:17Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1702-
dc.description.abstractРозглянуто питання формування індивідуальної освітньої траєкторії в системі післядипломного навчання лікарів і провізорів. Підкреслюється, що, не зважаючи на подальші процеси відкриття університетської освіти, створення платформ дистанційного передавання знань, формування індивідуального освітнього плану не здійснюється. Відсутнє й математичне оцінювання оптимізації навчання. Важливим стає визначення основних принципів формування індивідуальної освітньої траєкторії. Зроблено висновки про те, що побудову індивідуальної освітньої траєкторії лікарів і провізорів слід завершити на етапі бакалаврату. Підкреслено також, що портфоліо як основний документ лікаря повинен містити технологічну карту проходження освіти з обов’язковим включенням у процес навчання навиків, пов’язаних із пацієнтоцентрованим підходом, принципам комунікації і підвищеним умістом поведінкових і соціальних наук.uk_UK
dc.subjectіндивідуальна траєкторія навчанняuk_UK
dc.subjectпортфоліо лікаряuk_UK
dc.subjectтехнологічна карта навчанняuk_UK
dc.subjectособистісно-орієнтована освітаuk_UK
dc.titleТехнології формування індивідуальної траєкторії навчання в дистанційній освіті лікарів і провізорівuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра медичної інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11025-Article Text-40794-1-10-20200609.pdf335.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.