Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1702| Назва: | Технології формування індивідуальної траєкторії навчання в дистанційній освіті лікарів і провізорів |
| Автори: | Кошова, С. П. Габович, А. Г. Мінцер, О. П. |
| Ключові слова: | індивідуальна траєкторія навчання портфоліо лікаря технологічна карта навчання особистісно-орієнтована освіта |
| Дата публікації: | 2019 |
| Короткий огляд (реферат): | Розглянуто питання формування індивідуальної освітньої траєкторії в системі післядипломного навчання лікарів і провізорів. Підкреслюється, що, не зважаючи на подальші процеси відкриття університетської освіти, створення платформ дистанційного передавання знань, формування індивідуального освітнього плану не здійснюється. Відсутнє й математичне оцінювання оптимізації навчання. Важливим стає визначення основних принципів формування індивідуальної освітньої траєкторії. Зроблено висновки про те, що побудову індивідуальної освітньої траєкторії лікарів і провізорів слід завершити на етапі бакалаврату. Підкреслено також, що портфоліо як основний документ лікаря повинен містити технологічну карту проходження освіти з обов’язковим включенням у процес навчання навиків, пов’язаних із пацієнтоцентрованим підходом, принципам комунікації і підвищеним умістом поведінкових і соціальних наук. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1702 |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра медичної інформатики |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 11025-Article Text-40794-1-10-20200609.pdf | 335.65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.