Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1636
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМінцер, О. П.-
dc.contributor.authorВороненко, Ю. В.-
dc.date.accessioned2020-08-06T07:33:09Z-
dc.date.available2020-08-06T07:33:09Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1636-
dc.description.abstractРозглянуті особливості переходу системи освіти від індустріально до постіндустріально моделі (інформаційного суспільства). Аналізується ризик освітньо сингулярності, основою яко є технологічна й інформаційна сингулярність. Дискутуються проблеми попередження виникнення сингулярності на базі розроблення новітніх технологій, зокрема дистанційно технологі, самоосвіти, рефлексі знань тощо.uk_UK
dc.subjectпіслядипломне навчання лікарів і провізорівuk_UK
dc.subjectтехнічна й інформаційна сингулярністьuk_UK
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UK
dc.subjectсамонавчанняuk_UK
dc.subjectмоніторинг рівня знаньuk_UK
dc.titleРизик виникнення освітньо сингулярность тенденці та можливі наслідкиuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра медичної інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5649e12408ae9cd9c8267b30.pdf369.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.