Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1152
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКраснов, В.В.-
dc.date.accessioned2016-10-19T17:59:59Z-
dc.date.available2016-10-19T17:59:59Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1152-
dc.description.abstractПідкреслена проблема різкого зростання обсягів інформації в усіх галузях знань. Показано, що особливу незахищеність перед «лавиною» слабоструктурованих знань отримують учасники освітнього процесу. Виділена проблема низького співробітництва фахівців предметної області при створенні єдиної тематичної бази. Зроблений висновок про необхідність розвитку контентної міжінституційної колаборації фахівців з медичних предметних областей на основі методологій формалізації і структурування контенту, а також використання стандартів трансформації та передачі знаньuk_UK
dc.subjectосвітаuk_UK
dc.subjectпередача знаньuk_UK
dc.subjectнеструктурована інформаціяuk_UK
dc.subjectвзаємодія фахівцівuk_UK
dc.titleКонтентна колаборація як перспектива забезпечення якості освітиuk_UK
Розташовується у зібраннях:3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf200.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.