Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1148
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарценюк, В.П.-
dc.contributor.authorРогальський, І.О.-
dc.date.accessioned2016-10-19T17:12:27Z-
dc.date.available2016-10-19T17:12:27Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1148-
dc.description.abstractУ роботі представлено небезпеку корупції в галузі медичної освіти на тлі загальнодержавної проблеми. Тому вкрай актуальним постає формування медико-правової освіти, починаючи на додипломному етапі підготовки фахівців-медиків при оцінюванні рівня теоретичних знань. Як інструмент обрано систему щоденного дистанційного тестового контролю знань студентів-медиків, покликану об'єктивізувати процес оцінювання в медичній освіті. Система дозволяє викладачам засобами Інтернет-технологій самостійно готувати щоденний тестовий контроль, а студентам-медикам відкинути сумніви в об'єктивності їх оцінювання і закласти підвалини медико-правової освітиuk_UK
dc.subjectмедична освітаuk_UK
dc.subjectкорупціяuk_UK
dc.subjectоцінювання знаньuk_UK
dc.subjectІнтернет-технологіїuk_UK
dc.titleЩоденний дистанційний тестовий контроль знань як інструмент формування медико-правової освіти студентів-медиківuk_UK
Розташовується у зібраннях:4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf240 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.