Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1128
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопов, А.М.-
dc.contributor.authorРижов, О.А.-
dc.contributor.authorВасильчук, Н.Г.-
dc.date.accessioned2016-10-19T11:53:30Z-
dc.date.available2016-10-19T11:53:30Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1128-
dc.description.abstractУ статті аналізується можливість інтенсифікації самостійної роботи студентів за допомогою комп’ютерно-генерованих вправ спеціального типу на основі прототипів когнітивних структур. Розглянуто три базові типи завдань (навчальних вправ), які можуть бути автоматично генеровані для студента з базової структури когнітивного прото­типу. Проведена оцінка академічної результативності студентів, які виконують самостійну роботу з курсу “Парази­тологія” на основі когнітивних прототипів, а також оцінка ефективності виконання цього типу навчальних вправ для підвищення успішності з предмета. Результати експерименту продемонстрували високу якість сприйняття студен­тами навчального матеріалу у вигляді КП та якісно вищі (12 %) показники успішності при складанні модульного контролю студентами експериментальної групи, які в ході підготовки виконували самостійну роботу на основі КПuk_UK
dc.subjectкогнітивний прототипuk_UK
dc.subjectнавчальні завданняuk_UK
dc.subjectкомп’ютерна навчальна системаuk_UK
dc.subjectефективність на­вчанняuk_UK
dc.subjectмедико-біологічні знанняuk_UK
dc.titleЕфективність самостійної роботи студента над комп’ютерно-генерованими навчальними завданнями на основі когнітивних прототипівuk_UK
Розташовується у зібраннях:№ 3 (27)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf560 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.