Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1128
Назва: | Ефективність самостійної роботи студента над комп’ютерно-генерованими навчальними завданнями на основі когнітивних прототипів |
Автори: | Попов, А.М. Рижов, О.А. Васильчук, Н.Г. |
Ключові слова: | когнітивний прототип навчальні завдання комп’ютерна навчальна система ефективність навчання медико-біологічні знання |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | У статті аналізується можливість інтенсифікації самостійної роботи студентів за допомогою комп’ютерно-генерованих вправ спеціального типу на основі прототипів когнітивних структур. Розглянуто три базові типи завдань (навчальних вправ), які можуть бути автоматично генеровані для студента з базової структури когнітивного прототипу. Проведена оцінка академічної результативності студентів, які виконують самостійну роботу з курсу “Паразитологія” на основі когнітивних прототипів, а також оцінка ефективності виконання цього типу навчальних вправ для підвищення успішності з предмета. Результати експерименту продемонстрували високу якість сприйняття студентами навчального матеріалу у вигляді КП та якісно вищі (12 %) показники успішності при складанні модульного контролю студентами експериментальної групи, які в ході підготовки виконували самостійну роботу на основі КП |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.inmeds.com.ua:8080/jspui/handle/lib/1128 |
Розташовується у зібраннях: | № 3 (27) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | 560 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.